luni, octombrie 12, 2015

Provocarea de octombrie: caminul tau, un colt de rai!


 
  Saptamana 1:
3-11 octombrie - cumparati o lumânare deosebită și aprindeți-o zilnic
 la vremea cinei, sau oricând vă face plăcere. Eu o voi așeza în bucătărie- inima casei noastre. De câte ori priviți la ea amintiți-vă să faceți o mică rugăciune pentru pacea căminului vostru.
Saptamana aceasta lucreaza la pace si rabdare.

♥ ♥ ♥

 
 
 
 
Vremea rece si ploioasa de afara e asa de potrivita pentru cuibareala la gura sobei, nu credeti? :) Noi n-avem soba cu lemne, dar micul nostru semineu electric isi face din plin datoria in zilele mohorate, incalzind si luminand atmosfera.
Am aprins  lumanarica -si  anul acesta am facut  un aranjament simplu, cu  pyracantha.
O clatita cu dulceata, serialul meu preferat, sosetele care ma asteapta sa le termin, ropotul monoton al ploii de afara, pisici torcand, seara langa cei dragi...bucurii simple, pentru care multumesc lui Dumnezeu.
Cum a fost prima saptamana pentru voi?
 
 



 
 
 

4 comentarii:

  1. Ca o ironie a sortii, pacea si linistea nu au domnit in caminul nostru, dar chiar si asa pe parcursul saptamanii mi-am adus aminte ca pe 11 oct.va trebui sa descriu experienta in sine si trebuie sa fac un efort sa-mi pastrez mintile intregi. M-am refugiat in lectura...

    RăspundețiȘtergere
  2. ce aranjament superb!...si pofta de clatite :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe fotografii,asa cum ne-ai obisnuit!O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce semineu electric dragut ai! N-am mai vazut asa ceva pana acum:)

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.