duminică, noiembrie 02, 2014

Noiembrie - luna recunostintei: ziua 1 si 2

Ne apropiem de sfarsitul anului si e timpul sa ne uitam in urma, sa ne facem bilantul lunilor trecute si sa recunoastem pronia lui Dumnezeu in viata noastra. In bunatatea Lui, El a revarsat asupra noastra darurile Sale. Prea des trecem prin viata privind la cele rele si vaicarindu-ne, in loc sa ne bucuram de binecuvantarile pe care le primim zi de zi.
A fi recunoscator si a cauta binele in tot ceea ce ni se intampla zilnic nu vine de la sine, ci e un obicei pe care il dobandim in timp, prin exercitiu.
Pentru mine luna noiembrie e o perioada in care incerc, in mod intentionat, sa deprind obiceiul de a fi multumitoare pentru tot ce ma inconjoara, si tot ce se intampla in viata mea.
De-a lungul acestor zile :
voi completa un jurnal de multumire, in care voi nota :
  • citate despre recunostinta
  • zilnic, cel putin 10 lucruri pentru care ii multumesc lui Dumnezeu
  • motive de multumire in situatii neplacute
☕ impreuna cu fetele voi reciti  Polyanna- secretul multumirii , iar pe cele mari le  voi ajuta sa completeze un mic jurnal al multumirii.  Aici este unul care poate fi printat.
☕ voi face zilnic o fotografie care sa surprinda un motiv de recunostinta, si o voi posta pe blog
☕ voi citi sau voi asculta zilnic Acatistul de Multumire

Daca doriti sa ma insotiti in aceasta calatorie a recunostintei, va astept cu drag!

1 noiembrie - multumesc pentru culoarea si parfumul tufanelelor de toamna facebook smiley


2 noiembrie- multumesc pentru frisca si ciocolata facebook smiley


10 comentarii:

  1. Foarte frumoasa initiativa...mi-a placut mult tortul tau, arata intr-un mare fel!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc!e tort amandina,a iesit binisor, trebuiasa-l insiropez mai mult. O sa stiu data viitoare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos,Irina!imi plac tare mult aceste idei,cred ca voi face si eu asta.Tortul amandina arata tare bine,fac si eu destul de des,tufanele imi doresc de ceva vreme,dar inca nu am reusit sa iau.

    RăspundețiȘtergere
  4. Abia asteptam sa inceapa postarile din luna multumirii! :) Asa, sper sa ma mobilizez si eu. Iar tortul si florile intr-adevar sunt minunate!
    Am vazut ca link-ul s-a schimbat pentru jurnalul de printat: http://lifeyourway.net/printables/gratitude-journal.pdf
    Cu drag,
    Adina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumim, o sa corectez linkul. O luna a recunostintei frumoasa iti doresc! :)

      Ștergere
  5. f. frumoase pozele! Iar tortul arata de revista: profesionist.
    Ador initiativele de a multumi periodic pt lucrurile frumoase si simple din jur.

    RăspundețiȘtergere
  6. O provocare frumoasa pentru care iti multumesc ! Am sa preiau si eu pe blogul meu "Luna recunostintei ". Am vrut sa printez acel jurnal , insa pagina nu e de gasit .Cum as putea altfel intra in posesia micului fisier ? Frumoase floricele, cat despre tort , chiar mi s-a facut pofta ! E o reteta complicata ? Fursecurile pufoase (reteta preluata de pe blogul tau ) au devenit traditie la noi ! Multumesc pentru toata frumusetea cu care ma inspiri ! Va doresc o luna implinita si cu multa liniste !

    RăspundețiȘtergere
  7. Si florile si tortul arata intr-un mare fel:*, imi place mult exercitiul tau:*.

    RăspundețiȘtergere
  8. Foart bun exercitiul mai ales in perioadele complicate din viata cand e bine sa NU uitam ca avem atat de multe lucruri pentru care sa fim Cerului recunoscatori! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Irina,daca ai Polyanna- secretul multumirii in format electronic te rog sa-mi trimiti si mie:kkrmen@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

♥ ♥ ♥ Lasa un gand frumos! ♥ ♥ ♥
Comentariile anonime sau facute in scop publicitar vor fi sterse.